Thursday, July 7, 2011

This Week on Poison Whisey

Fiincă în ultima vreme filmele pe care le-am văzut la cinema m-au dezamăgit (inclusiv ”Hanna”, ”Potiche” și ”X-Men: First Class”), m-am gândit că poate nu e în totalitate vina lor și că ar trebui să scriu despre lucruri mai interesante. Așa că, dacă tot am oricum mai mult timp liber acum, în zilele care urmează voi scrie despre ceva filme bune mai vechi pe care le-am văzut în ultima vreme (poate fac chiar și un triptic), o să continui seriile American Experimental și Grumpy Older Men, iar bonus va fi un top (sper) inedit cu filme mute clasice. Voi începe, însă, cu un film de la TIFF care urmează să ruleze și în cinematografe, coming right up...


2 comments:

Dl. Cinematic said...

Abia astept sa vad clasamentul filmelor mute. Sper sa descopar cu adevarat ceva surprize pe acolo...

Victor said...

Si eu sper sa fie interesant. :) Probabil la sfarsitul saptamanii o sa apara...