Sunday, January 12, 2014

Golden Globes 2014 Predictions

Nu cred că o să mă uit la ceremonie, dar jocul de-a ghicitul mă amuză. Globurile de Aur sunt de obicei mai greu de prezis decât Oscarurile, iar în anii trecuți am avut o rată de succes de 50%... Ca și cum aș fi dat cu zarul! 


Best Drama - 12 Years a Slave
(aici am văzut toate filmele în afară de Philomena și prefer Gravity)

Best Comedy/Musical - American Hustle
(pe care nu l-am văzut, dar mi-ar plăcea să câștige Inside Llewyn Davis)

Best Actor Drama - Chiwetel Ejiofor, 12 Years a Slave
(alternativă - Robert Redford)

Best Actress Drama - Cate Blanchett, Blue Jasmine 

Best Actor Comedy/Musical - Bruce Dern, Nebraska
(pentru că săracu' Leo nu are nicio șansă)

Best Actress Comedy/Musical - Amy Adams, American Hustle
(sincer, habar nu am cine o să câștige, dar nu ar fi genial să o vedem pe scenă pe Greta Gerwig pentru Frances Ha?)

Best Actor in a Supporting Role - Michael Fassbender, 12 Years a Slave

Best Actress in a Supporting Role - Lupita Nyong'o, 12 Years a Slave

Best Diector - Alfonso Cuarón, Gravity

Best Screenplay - 12 Years a Slave? I have no idea...

Best Song - ”Let It Go”, Frozen

Best Score - All Is Lost
(sper să nu câștige 12 Years a Slave tocmai aici...)

Best Animated Film - Frozen 
(în absența lui Miyazaki)

Best Foreign Languace Film - La grade belezza 

La partea de televiziune nu mă pricep și nu mă hazardez, dar probabil ”Behind the Candelabra” va câștiga câteva premii. 

No comments: