Monday, September 19, 2011

Emmys?


Cum am mai spus deja, nu prea sunt consumator TV, oricât de populare ar fi reality show-urile, documentarele sau serialele americane, deci nici premiile Emmy nu mă atrag (oricum, nu atât de mult cât să fac predicții). Dintre chestiile nominalizate nu mă uit decât la ”Mythbusters” (ocazional), ”House” (care nu câștigă nimic), ”The Daily Show” (care câștigă în fiecare an) și la unele animații. 

Dintre premiile date anul acesta, trebuie amintit că Scorsese a câștigat pentru ”Boardwalk Empire” și ”Mildred Pierce” (pe care trebuie să îl văd când HBO va programa un maraton) a curățat la categoria Mini-Serie/Film TV. Dar singurul premiu cu adevărat interesant este cel pentru serial de animație, unde ”Futurama” a câștigat pentru episodul ”The Late Philip J. Fry”. Având în vedere că serialul a fost întrerupt timp de câțiva ani, apoi a renăscut pe un alt canal și de-abia în sezonul din vara aceasta pare să-și fi regăsit suflul din epoca de glorie, primul lor Emmy vine atât ca o meritată recunoaștere cât și ca o necesară încurajare.





2 comments:

Stefan Carpanu said...

Justified si Downton Abbey au fost preferintele mele de anul acesta. Ce am vazut din Mildred Pierce, doua episoade, nu m-au fascinat, desi e stilat.

Victor said...

Sunt curios de ”Justified”, dar nu stiu daca o sa apuc sa ma uit vreodata la el...