Monday, June 11, 2012

TIFF 2012 Top Ten

Vroiam să scriu ceva mai elaborat, cam ca anul trecut, dar mă rezum la un scurt clasament cu filmele care - după părerea mea - au ieșit în evidență, cu câte o notă aferentă (care este posibil să nu fie definitivă). Menționez că am inclus doar filmele pe care le-am văzut la această ediție a TIFF pentru prima dată și, pentru a fi fair-play, nu am inclus filmele făcute de Kubrick, Lubitsch sau Lelouch. 

Top 10 filme văzute la TIFF 2012

"Tabu"

1. Tabu (Miguel Gomes) - 4.5/5
2. Donoma (Djinn Carrénard) - 4/5
3. Las acacias (Pablo Giorgelli) - 4/5
4. Shinboru (Hitoshi Matsumoto) - 4/5
5. Weekend (Andrew Haigh) - 3.5/5
6. Hugo (Martin Scorsese) - 3.5/5
7. Iron Sky (Timo Vuorensola) - 3.5/5
8. Marley (Kevin Macdonald) - 3.5/5
9. Inni (Vincent Morisset) - 3.5/5
10. Labrador (Frederikke Aspöck) - 3/5

2 comments:

m@ri@n said...

Cafe de flore? sau Oslo 31 august, nu intra in top?

Victor said...

Cafe de flore nu l-am vazut. Oslo 31 august l-am vazut luni (dupa festival) si mi-a placut. Am sa scriu despre el mai pe larg in curand.
Tie ce ti-a mai placut?