Saturday, February 26, 2011

2011 (Independent) Spirit Awards Preferences!

Era să uit că Spirit Awards se decernează în această seară/noapte. Premiile celebrează pelicule așa-zis independente, cu buget redus, care anul acesta includ mai bine de jumătate dintre toate peliculele nominalizate la Oscar la categoriile mari, plus câteva filme mici care nu au, evident, nicio șansă! În continuare, câteva dintre preferințele mele în diferite categorii. Nu risc să fac predicții, pentru că nu prea are sens. Un premiu primit aici s-ar putea să fie chiar pe merit!


BEST FEATURE: ”Black Swan”... singurul pe care nu l-am văzut aici a fost ”Greenberg”...

BEST FEMALE LEAD: încă un premiu pe care o să îl câștige Natalie Portman, nu neapărat fără să îl merite. Annette Bening și Jennifer Lawrence sunt opțiuni la fel de bune.

BEST MALE LEAD: aici sunt sigur că James Franco o să câștige pentru ”127 Hours”, ceea ce e ok, dar ar fi superb ca Ronald Bronstein să ia premiul pentru ”Go Get Some Rosemary”.

BEST SUPPORTING FEMALE/MALE: n-am văzut destule filme ca să pot spune... Mi-au plăcut John Hawkes și Dale Dickey (”Winter's Bone”)

BEST DIRECTOR: Aronofsky are deja un premiu pentru ”The Wrestler”, așa că i l-as da Debrei Granik pentru ”Winter's Bone”.

BEST SCREENPLAY: în interesul dispersării premiilor înspre alte filma care mi-au plăcut, câștigătorul ar fi scenariul lui avid Lindsay-Abaire pentru ”Rabbit Hole

BEST FIRST SCREENPLAY: n-am văzut niciun film aici, deci... fâsss...

BEST CINEMATOGRAPHY: Oare e vreo surpriză că prefer ”Black Swan” din acest line-up?

BEST FIRST FEATURE: pas!


BEST DOCUMENTARY: nu am văzut decât două dintre ele, dar nu ar fi mișto ca ”Exit Through the Gift Shop” să câștige măcar aici?

JOHN CASSAVETES AWARD: nu știu exact la ce se referă acest premiu, dar fiindcă ”Go Get Some Rosemary” arată ca un film de Cassavetes, nu văd de ce nu ar câștiga...

No comments: