Friday, April 1, 2011

RO 2011 - Avanpremieră/„Periferic”

E 1 aprilie. Ceea ce înseamnă că a trecut deja un sfert de an și eu încă nu am comentat nicio premieră românească, cu excepția întârziatului „Aurora”. Pe de altă parte, nu m-au atras prea tare nici „Bună, ce faci”, nici ”Umilință” și mai ales nici „La bani, la cap, la oase”. Lucrurile par să se schimbe week-end-ul acesta, pentru că a apărut și prima premieră care mă interesează (relativ) - „Periferic”, de Bogdan George Apetri, cu Ana Ularu (pe care nu am văzut-o de ceva vreme într-un rol principal). Până să apuc să îl văd (asta probabil că va fi mâine), vroiam numai să menționez că „Periferic” va fi lansat simultan în cinematografe (mă rog, din orașe „selecte”, cum este obiceiul), dar și pe pe internet, unde poate fi văzut pe webkino.ro și costă 3 euro (+TVA).

No comments: